Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2007

Rocky Horror...

Γνωρίζω προχθές τύπο από το Τέξας ο οποίος κάνει μεταπτυχιακό στο CS. Είναι λίγο περίεργη φυσιογνωμία, δείχνει μεγάλος ( >30) για το status του. Όπως έμαθα εκ των υστέρων είναι περίεργος γενικά, αφού εθεάθη να πηγαίνει τρέχοντας στη σχολή ξυπόλητος ( με τα παπούτσια δεμένα στην πλάτη του ), κάνει κάμψεις στο διάδρομο της πολυκατοικίας ( πάλι χωρίς παπούτσια) κτλ. Πιάνουμε μια άσχετη συζήτηση και μου λέει ότι είναι σε μια θεατρική ομάδα. Ο διάλογος έχει ως εξής...
- Και τι παραστάσεις ανεβάζετε?
- Βασικά, μόνο με μία ασχολούμαστε διαχρονικά...
- Ποια?
- Ξέρεις το Rocky Horror Picture Show??
Ο τύπος λοιπόν είναι σε ένα θίασο που τα τελευταία 10-15 χρόνια παίζει το συγκεκριμένο musical. Ισχυρίστηκε μάλιστα ότι περιοδεύουν ανα τακτά διαστήματα, ίσως ότι ήταν αυτοί που είχαν έρθει στην Ελλάδα πριν 2 χρόνια αλλά δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω. Σε κάποια φάση του είπα ότι είχα ακούσει πως ο κόσμος πετάει κωλόχαρτα στη σκηνή.. Και ο τύπος με ένα τεράστιο χαμόγελο και ενθουσιασμό μου λέει :
ΝΑΙ ΝΑΙ!! ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ!!ΜΟΙΡΑΖΩ ΤΑ ΚΩΛΟΧΑΡΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ!!!!!
Ήταν απίστευτο πόσο περήφανος έδειχνε. Αμέσως έβγαλε επαγγελματική κάρτα και μου έδωσε για να πάω να δω το έργο κτλ. Αναρωτιέμαι αν στο cv του βάζει κάτω από τo other activities : shit-paper distributer... Στην πρώτη ευκαιρία πάντως θα πάω. Τώρα που έχουμε και τα μέσα, θα πάρουμε διπλή προμήθεια.
Κατά τα άλλα μια χαρά. Είναι 5 το πρωί και την τελευταία 1 ώρα ασχολούμουν με μαρινάρισμα ~20kg μπριζολών, μιας και αύριο έχουμε το welcome bbq των Ελλήνων. Τώρα πώς την πάτησα, και ενώ είμαι στους καλεσμένους υποτίθεται - σαν πρωτοετής -, κατέληξα να αλατοπιπερώνω μπριζόλες βλέποντας την ανατολή, δεν το έχω καταλάβει...

Γιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: