Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

Η Αιώνια Ερωμένη

Μετά από ενάμιση μήνα εδώ, με όλο το βάρος να πέφτει σε μαθήματα, διαλέξεις κτλ, σήμερα κατάφερα να συναντήσω ξανά τη μουσική. Αυτή τη φορά ντυμένη με τη φωνή της Dianne Reeves. Εκπληκτική φωνή. Συναίσθημα, πολύ έξυπνοι αυτοσχεδιασμοί, με φοβερή άνεση στις εναλαγγές από χαμηλές σε ψηλές νότες. Συνοδευόμενη από ένα τρίο επίσης εκπληκτικών μουσικών. Αποκορύφωμα το τραγούδι από το Goodnight and Good Luck που εξελίχθηκε σε μακρόσυρτη συζήτηση μπάσου-φωνής ( δεν έχω δει ακόμα την ταινία αλλά είναι στις άμεσες προτεραιότητες ).
Κάθε φορά που για οποιοδήποτε λόγο παραμελώ τη μουσική για κάποιο διάστημα, μου υπενθυμίζει με την πρώτη ευκαιρία πόσο σημαντική είναι για την όλη ψυχολογία μου. Λέγοντας παραμελώ δεν εννοώ ότι δεν ακούω ( κατα μέσο όρο είμαι με ακουστικά > 5 ώρες τη μέρα ), αλλά δεν δίνω την ευκαιρία στον εαυτό μου να πάρω όσα μπορώ από αυτήν. Και σήμερα ήταν μία από αυτές τις υπενθυμίσεις...
Δυστυχώς, τη συναυλία διαδέχεται διάβασμα γιατί αρχίζουν κάτι εξετάσεις από βδομάδα... Τουλάχιστον υπάρχει ακόμα μια γλυκιά αρμονία στα αυτιά.
Goodnight and Good Luck,
Γιάννης

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Αχχχ!Ο πιο γλυκός έρωτας μας!Δεν τον ξεχνάμε ποτέ.Δεν μας ξεχνάει ποτέ.Μας κρατάει συντροφιά πάντοτε...