Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

No facebook!

Δεν έχεις facebook????? Αυτή είναι η μόδα. Όλοι το έχουν. Στην Ελλάδα νομίζω είναι πιο διαδεδομένο το hi-5, ή ίσως αυτό να έχουν μερικοί γνωστοί μου, αλλά φαντάζομαι ότι πάνω κάτω κάνουν τα ίδια πράγματα. Είπα να αντισταθώ για λίγο στο συγκεκριμένο είδος. Στις περισσότερες γνωριμίες των τελευταίων ημερών -οι οποίες είναι κάμποσες μιας και υπάρχουν συνέχεια welcome event κτλ- μέσα στις 50 πρώτες εκφράσεις που ανταλλάσω με κάποιον ( για να μην πω λέξεις και γίνω υπερβολικός ) είναι το "Do you have facebook?". Υπάρχουν μερικές φορές που για λόγους προσωπικής ισορροπίας ή λόξας κάνεις ( ή δεν κάνεις ) κάποια πράγματα τα οποία ακόμα και για σένα τον ίδιο μπορεί να μην έχουν κάποιο συγκεκριμένο υπόβαθρο, απλά προέκυψαν έτσι. Ήμουν για μικρό διάστημα σε μια μεγάλη εταιρία, και μέσα στις αρμοδιότητες της ομάδας ήταν να καθόμαστε ενίοτε αρκετά άτομα και να συζητάμε για πιθανές (δια)δικτυακές εφαρμογές οι οποίες θα μπορούσαν να "πιάσουν" και να αποφέρουν χρήματα. Άθλημα το οποίο αποδείχτηκε όχι και τόσο ευχάριστο μιας και δεν εκφράζομαι από σενάρια του τύπου "κάνω διακοπές από τον καναπέ μου" ή "είμαι στις διακοπές μου αλλά είναι μαζί μου και η θεία μου (από τον καναπέ της) που δεν μπόρεσε να έρθει επειδή μπλα μπλα μπλα". Εξακολουθώ λοιπόν να μην έχω facebook. Τουλάχιστον μέχρι να μου περάσει αυτή η λόξα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: