Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Δούρειος Ήχος

Βρήκα πριν λίγες μέρες uploaded την καθημερινή εκπομπή Δούρειος Ήχος του Τζίμη Πανούση στο City 99.5 ( διαθέσιμη σε mp3 και podcast ). Απολαυστικός όπως πάντα, μου φτιάχνει το κέφι στα πρώτα 30 λεπτά της ημέρας. Συνιστάται ανεπιφύλακτα!

Αυτό μου έφερε στο μυαλό ότι τον τελευταίο καιρό έχω γνωρίσει αρκετά άτομα ( <30 ετών ) στα οποία δεν αρέσει ο πανούσης. Με ξάφνιασε ελαφρώς μιας και δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο από παλιότερα χρόνια. Ίσως είναι τυχαίο, ίσως διαφορετικό περιβάλλον, ίσως αλλάζουν τα γούστα πλησιάζοντας προς τα τριάντα.
Παρόλα αυτά με προβληματίζει το ότι στην Ελλάδα θεωρείται "εκπληκτικός" ο Λαζόπουλος και αμφιλεγόμενος ο Πανούσης. Άσχετα με το ότι προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου ο ΛΛ, νομίζω ότι και αντικειμενικά η σάτιρά του έχει ένα αδικαιολόγητα διδακτικό και νουθεσιακό ύφος, και εκτός των άλλων είναι αρκετά "εύκολη". Εύκολη με την έννοια ότι απευθύνεται σε εύκολα θύματα. Πολιτικούς, κούγια, καρβέλα,ντενίση κτλ.
Ένας φίλος εξηγώντας μου γιατί δεν του αρέσει ο Τ.Π. μου είπε : "Με κάνει να νιώθω άβολα όταν τον ακούω".
Αυτό δεν είναι το όλο νόημα της σάτιρας όμως? Εκεί δεν διαφέρει η σάτιρα από τον κωμικό? Άσχετα με το αν συμφωνείς ή όχι, το θέμα είναι να σε προβληματίσει...

Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: